Veckans avsnitt - "What's your kryptonite?"

Nytt på veckoshemat är Famous in Love, och Supergirl kom tillbaka denna veckan också. Jag har också valt att dumpa The Arrangement, håller inte alls måttet. Det var många serier denna veckan så jag delar upp det i två delar. Här är mina tankar om de första serierna.
 
 
Famous in Love - A2 - A Star Is Torn
Serien fortsätter helt okej, lite mer drama kommer fram och vi får lite svar också. Till exempel vad Cassie gjorde hos den snubben, vilket var städa topless. Det kunde ju ha varit mycket värre i alla fall. Tycker synd om Jake, gillar honom mycket mer än Rainer, men jag tror jag shippar Cassie och Jake mer än vad jag gör Paige och Jake. Fick en känsla av att det fanns lite kemi mellan dem. 
 
 
Supergirl - S2A18 - Ace Reporter
Den här serien passade mycket bättre att maratonkolla. Det är inte så lockande att sätta på ett avsnitt, och att de har haft en paus har inte hjälpt. Men avsnittet förvånade mig faktiskt positivt. Att Rahul Kohli från iZombie gästade denna veckan höjde upp avsnittet, älskar den skådespelaren!! Gillade också att vi kom tillbaka till CatCo och att Kara bad om ursäkt till Snapper. Hon passade inte som arbetslös, så det ska bli kul att se henne tillbaka på jobbet. Saknade Maggie och Alex denna veckan, och lite väl lite Mon-El dessutom..
 
 
The Arrangement - A8 - The Betrayal
Jag var tvungen gå tillbaka och läsa om vad som hade hänt i avsnittet, kom inte alls ihåg vad som hände. Jag tror jag ger upp den här serien för nu i alla fall, skulle jag se att den får superbra recensioner kanske jag maratonkollar den senare. Men Megan fick i alla fall veta att det var hennes kompis som läckt fotona, det var ju bra att det kom fram. Det enda andra intressanta var väl att det stod någon utanför och kollade in på dem.. Säkert någon från IHG. Nej, jag säger hejdå till The Arrangement!

Kommentera här: