Nytt projekt: Criminal Minds

Istället för att fortsätta med Breaking Bad (S2) eller starta upp Twin Peaks så drar jag igång ett nytt projekt, nämligen Criminal Minds. Jag kände att jag ville ha en serie som jag kunde slökolla lite på, en sån som man kan ha på i bakgrunden, och eftersom Viaplay har ute elva säsonger av serien så bestämde jag mig för den. Den blev dessutom nyligen förnyad till en 13onde (!!) säsong! Serien handlar om ett team inom FBI som gör beteende-analyser av brottslingar, för att på så sätt förstå dess motiv och kunna räkna ut deras nästa steg. 
 
Har än så länge sett nio avsnitt och jag gillar den, men jag tror också att den kommer växa och bli ännu bättre när de väl kommit in i sina roller. Favoriten är nog Dr. Reid, men gillar de flesta karaktärer. Någon annan som sett Criminal Minds, vad tycker ni i så fall? 
 

Kommentarer:

1 Lena:

Älskar Criminal Minds. Som du säger den är perfekt att slötitta på samt att dem växer mer ju längre den går :)

Svar: Åh vad kul!! :D
Serievärlden

Kommentera här: